چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
احمد زاده

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: جلسات و برنامه‌ها برای جهاد تبیین باید استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عصر امروز مراسم چهلمین روز ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در حرم امامزاده قاسم(ع) این شهر با حضور نمایندگان و مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای گمنام، با اشاره به حوادث و رویدادهای اخیر کشور، اظهار داشت: برای مبارزه با دشمنان باید از عاشورا و یاران امام حسین(ع) الگو بگیریم که آنها در مقابل حملات، تیرها و نیزهای دشمنان خود را سپر دین و ولایت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به روحانیت افزود: اگر عده‌ای از جوانان فریب خورده در خیابان عمامه از سر روحانی ما برمی‌دارند، نباید ناراحت شویم چرا که این‌ها بخش کوچکی از دفاع ما از انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، عنوان کرد: یکی از مواردی که دشمن در جنگ ترکیبی در دستور کار قرار داده ابهام‌آفرینی است، همان طور که در همین حوادث اخیر نیز شاهد بودیم دشمن از همه امکانات استفاده کرد تا میان مردم شک و شبهه و ابهام ایجاد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان شعار حمایت از زن و زندگی سر می‌دهند، گفت: ریشه این جمله از کجاست؟ این جمله را رهبر تجزیه طلبان ضد انقلاب، فردی که ضد خدا و اهل بیت و دشمن مردم است و می‌خواهد کردستان را از ایران جدا کند، سر می‌دهد.

احمدزاده در ادامه با اشاره به پیچیدگی وضع موجود و انجام عملیات‌های متعدد دشمن بر علیه ایران اسلامی، گفت: نیروهای امنیتی ما را سر می‌برند و آتش می‌زنند، تا امنیت ما را از بین ببرند، اینها همه بخشی از جنگ ترکیبی است.

وی با اشاره به جنگ سایبری که علیه کشور تدارک دیده شده، یادآور شد: حملات متعدد سایبری و تخلیه اطلاعات مراکز فرهنگی و نظامی و جنگ روانی، همه بخشی از این جنگ ترکیبی است اما برای مبارزه با این جنگ، وظایفی نیز بر عهده داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهاد تبیین اصلی‌ترین و مهمترین شیوه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان است و رهبر معظم انقلاب، در این زمینه تاکیدات فراوانی داشتند، بنابراین باید جلسات و برنامه‌ها برای جهاد تبیین استمرار داشته باشد.

وی روشنگری را دیگر شیوه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان دانست و عنوان کرد: روحانیت، علما و نخبگان وظیفه روشنگری بر عهده دارند، ضمن اینکه فعالیت همه جانبه رسانه‌ای و در صحنه فضای مجازی بودن و روشنگری اقدامات دشمن علیه کشور برای جوانان، پیشقراول بودن، نترسیدن و از میدان مبارزه و عقب نرفتن نیز دیگر راه‌های مبارزه در این جنگ است.

احمدزاده با بیان اینکه در این شرایط و برهه حساس نباید سکوت کرد، گفت: خیلی از خواص در جریانات اخیر سکوت کرده و رفوزه شدند، سکوت خواص خیانت به کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان امیرالمومنین(ع) هم برخی‌ها به جای اینکه در میدان حاضر باشند و از امام خود دفاع کنند، سکوت کردند و با این کار خود مرتکب خیانت شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha