شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ظ

حوزه / امام جمعه کاشان، با انتقاد از نایده گرفتن دستورات حضرت مسیح(ع) در کشورهای غربی، خصوصا آمریکا و اسرائیل، خطاب به پاپ گفت: آقای پاپ چرا نصیحت پیامبر خدا، حضرت مسیح(ع) در گناه نکردن و جرم و جنایتی که در اسرائیل، یمن و آمریکا می‌افتد  را به پیروان خود در جهان منتقل نمی‌کنید؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان درمصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمود، هرکس موقع خواب تسبیح حضرت زهرا(س) را بخواند، در زمره ذاکرین خدا محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن گرامی داشت سوم دی سالروز ثبت احوال، به ۵ توصیه پیامبراکرم(ص) به والدین در رابطه با فرزندانشان اشاره کرد و گفت: انتخاب مادر خوب برای آینده فرزند، نام گذاری نام نیک و زیبا، باسوادکردن فرزند، تعلیم قرآن، فراهم کردن وسیله ازدواج و حداکثر تلاش برای تربیت فرزند، مهمترین توصیه‌های پیامبراکرم(س) به والدین است.

امام جمعه کاشان، با انتقاد از نایده گرفتن دستورات حضرت مسیح(ع) در کشورهای غربی، خصوصا آمریکا و اسرائیل، خطاب به پاپ گفت: آقای پاپ چرا نصیحت پیامبر خدا، حضرت مسیح(ع) در گناه نکردن و جرم و جنایتی که در اسرائیل، یمن و آمریکا می‌افتد را به پیروان خود در جهان منتقل نمی‌کنید؟

امام جمعه کاشان، با گرامی داشت، ۶ دی ۵۳ سالروز شهادت آیت الله غفاری، گفت: این عالم شهید که از شاگردان امام راحل، آیت الله بروجردی، آیت الله علامه، آیت الله آقاسید محمد خوانساری، آیت الله حجت و آیت الله مرعشی نجفی می‌باشند، ضمن مخالفت با انقلاب سفید و موافقت با اعلام عزای عمومی، هر روز را با تسبیح لعن بر محمد رضا شاه و ساواک آغاز می‌کرد.

وی، با بیان اینکه آیت الله غفاری زیر سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک به شهادت رسید، گفت: این عالم شهید را چندین بار به زندان انداختند و تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به تفاوت مسئولان نظام اسلامی ایران با رژیم ستم شاهی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در حالی که مسئولان دوران پهلوی مشغول عیاشی، خوشگذرانی و ترویج فحشا بودند، مسئولان جمهوری اسلامی ایران به صورت جهادگونه در خدمت نظام و مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با قدردانی از حضور پرشور مردم دارالمومنین کاشان در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: مردم کاشان امسال با نصب بنر، راه‌اندازی دسته جات عزاداری، ایستگاه‌های صلواتی، اجرای تئاتر زندگی نامه حضرت زهرا(س)، برپایی چادر عزا در بلوارهای شهر و روستاها انصافا خوش درخشیدند.

وی به خروش و شجاعت بانوی ۱۸ ساله شیعیان جهان در برابر کفار اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) در حالی که مهاجر و انصار در مسجد نشسته بودند، در مقابل حکام غاصب، به مردم فرمودند، وقتی خدا اراده کرد پدرم را از این دنیا ببرد، او را هم نشین با انبیا در بهشت قرار بدهد، با آشکار شدن علایم نفاق در میان شما، لباس دین کهنه شد و کسانی که پست بودند در زمان رحلت پدرم دارای مقام و منزلت شدند و شتر خلافت حق به باطل داده شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha