جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: امروز زمان دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه امروز زمان دفع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است، افزود: امروز زمان سکوت نیست و باید بابصیرت و روشنگری از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایی و باغیرت ایران اسلامی اجازه دخالت بیگانگان را در سرنوشت کشورمان نخواهند داد، اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و قضایی باید دشمنان جنایتکار را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در جریان اغتشاشات و آشوبگری های اخیر رسانه های غربی به نظام جمهوری اسلامی و مقدسات ملت ایران توهین کردند، خاطر نشان کرد: باید این تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل نموده و با تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن مقابله کنیم.

حجت الاسلام حسینی با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرهای لرستان در تشییع شهدای گمنام خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ۶ دی ماه در شهرهای لرستان شد.

وی با گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی هم گفت:باید برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه تلاش جهادی داشته باشیم.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) گفت:مسیح(ع)پیامبر مهربانی،صلح و صفا بوده و متاسفانه امروز سردمداران و جنایتکاران جهان که بویی از انسانیت نبرده اند، خود را مسیحی معرفی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha