شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: در مقابله با دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی با بصیرت افزایی، به انسان‌سازی که کار ما طلبه‌های بسیجی است بپردازیم و امروز بسیج هیچ مأموریتی غیر از انسان‌سازی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در فارس، حجت‌الاسلام مصطفی بهزادی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش صبح امروز در نشست بصیرتی«بسیج و انسان سازی» که با حضور اساتید، کارکنان، دانش آموختگان و طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها شهرستان گراش برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان صدور آن در بدو انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی، تشکیل بسیج را یکی از الطاف جلیه خدای متعال به این انقلاب و نظام دانست و افزود: بسیج با حضور خود و به خاطر قدرت انعطاف‌پذیری در همه عرصه‌ها در کنار دیگر نهادها و سازمان های انقلابی به وظیفه خود عمل می‌کند و اگر بخواهیم الگوی اخلاص، ایثار و فداکاری را به مردم معرفی کنیم بهترین الگو شجره طیبه بسیج است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش، خاطرنشان کرد: هدف و انگیزه تمام بسیجیان عالم خدمت به انسان‌هاست و امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند«ویژگی یک مؤمن این است که به دیگران نفع برساند».

بهزادی بیان کرد: در این عالم هر کسی برای ارزیابی و شناخت خوب و بد اشیا نیاز به یک معیار یعنی انسانیت و سپر بلای دیگران که همان گره از کار مردم بازکردن است؛ دارد.

وی، با تقبیح افرادی که با سپر دین به دنبال کشتن انسان ها هستند؛ افزود: چیزی که باعث شد سر حسین بن علی‌ها(ع) به نیزه رود بی‌تفاوتی و سکوت مردم بود و ما نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش،گفت: طلبه ها پیش قراولان مبارزه با دشمنان در میادین گوناگون هستند زیرا ما طلبه‌ها مردم را ارشاد و راهنمایی کردیم و اگر ما تلاش نکنیم جامعه به بی‌راهه می‌رود.

بهزادی، با بیان این که کار ما طلبه‌ها انسان‌سازی است با اشاره به سخنان امام خامنه ای درباره مظلومیت بسیج، گفت: بسیج بهترین بستر برای انسان‌سازی است و هر چه به عمر با برکت این انقلاب افزوده می‌شود نیاز به حضور بسیج و طلبه‌ها در صحنه بیشتر است.

وی، با یادآوری بیانات امام خامنه ای درباره جنگ ترکیبی، تصریح کرد: ترفند دشمن به‌ روز است و ما هم برای مقابله با آنها باید به‌روز و در صحنه حضور یابیم تا در مقابله با دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی با بصیرت افزایی، به انسان‌سازی که کار ما طلبه‌های بسیجی است بپردازیم و امروز بسیج هیچ مأموریتی غیر از انسان‌سازی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha