چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلم مخفی

حوزه / سرپرست فرمانداری همدان گفت: حضور در بین مردم و در مساجد، تنها برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم با محوریت مسجد نیست، بلکه تکریم و قدردانی از وفاداری مردم نسبت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و از طرفی نیز این حضور به علت جبران قصور خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه برنامه هفتگی «مسجد محور خدمت»، سرپرست فرمانداری همدان شب گذشته با حضور در مسجد قمر بنی هاشم (ع) کوی جنت، پای درد و دل اهالی این منطقه نشست و نسبت به رفع برخی از مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان در جمع اهالی کوی جنت با اشاره به تقدیر امام جماعت مسجد از سرکشی و حضور در این مسجد، اظهار داشت: حضور در بین مردم و در مساجد، تنها برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم با محوریت مسجد نیست، بلکه تکریم و قدردانی از وفاداری مردم نسبت به نظام و انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و از طرفی نیز این حضور به علت جبران قصور خدمت است.

وی با اشاره به ارتباط بی‌واسطه و صمیمی رییس جمهور با مردم حتی در دورترین نقاط کشور، یادآور شد: مدیران دولت سیزدهم برخاسته از متن مردم و با تمام وجود دغدغه حل مشکلات را دارند.

مخفی با بیان اینکه دولت سیزدهم مبنای قدرت و اقتدار کشور را از مردم می‌داند، یادآور شد: حضور در بین مردم و حل مشکلات موجود، تأکید صریح استاندار همدان نسبت به مدیران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تجلی‌گاه خواست مردم و میعادگاه عاشقان آل‌الله است.

وی با بیان اینکه این انقلاب و نظام مقدس با خون پاک شهیدان به پیروزی رسیده، آبیاری شده و به درختی تناور تبدیل گردیده، گفت: امروز تحقق جهاد تبیین و احیای ارزش‌های اسلامی از ضرورت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، اظهار داشت: راه حل مقابله با این نقشه دشمنان، تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و بیان دستاوردها است.

وی با اشاره به مشکلات ذکر شده اهالی کوی جنت، یادآور شد: در چند روز آینده این موارد را پیگیری می کنیم و تلاش خواهیم کرد که این مسایل را تا حد ممکن حل کنیم.

در ادامه این نشست تعدادی از اهالی کوی جنت ضمن دیدار با سرپرست فرمانداری همدان مسایل و مشکلات خود را در میان گذاشتند.

جابجایی دور برگردان بلوار بهشت نزدیک چهار راه بابک، جابجایی چند تیر برق از وسط کوچه، انبارهای مواد غذایی در مناطق مسکونی و تردد و تخلیه بارخودرو های سنگین، عدم وجود مجتمع فرهنگی ورزشی، حضور بیشتر عوامل انتظامی، نصب پایه بنر جهت اطلاع رسانی و فضا سازی، سرویس دهی ناقص تاکسی ها، کمک اعتباری به مسجد، جابجایی مرکز بهداشت و مشکل دسترسی اهالی مهمترین مشکلات عمومی اهالی کوی جنت بود.

کوی جنت همدان با حدود ۹ هزار جمعیت و ۲ هزار خانوار از محلات حاشیه بلوار بهشت همدان است.

قدردانی از مردم و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است

قدردانی از مردم و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است

قدردانی از مردم و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است

قدردانی از مردم و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است

قدردانی از مردم و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha