شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
البرز

حجت الاسلام یوسفی در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که در ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: در پنجمین فتنه علیه انقلاب اسلامی محور حمله ولایت بود، هیچ شعاری علیه دولت نبود. اینها فهمیدند تا ولایت هست کاری از دستشان برنمی‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، صبح امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد گفت: مردم ایران از انقلاب اسلامی با این وسعت تهدیدات و تبلیغ سامری‌های زمان دست نکشیده‌اند.

وی افزود: در پنجمین فتنه علیه انقلاب اسلامی محور حمله ولایت بود، هیچ شعاری علیه دولت نبود. اینها فهمیدند تا ولایت هست کاری از دستشان برنمی‌آید.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درسپاه استان البرز با اشاره به حدیث حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه )که فرمودند: وَ فی إِبْنَةِ رَسُولِ اللّهِ صلّی الله علیه و آله و سلم لی أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ؛ دختر رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلم (فاطمه زهرا علیها السلام) برای من، اسوه و الگویی نیکو است، اظهار کرد: این روایت مقام والای حضرت زهرا(س) را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: اگر فاطمه زهرا (س) در محضر خدا محبوب نبود، خداوند به پیامبر اسلام(ص) نمی‌فرمود که فدک را به این بانوی بزرگوار هدیه کنند.

حجت الاسلام یوسفی در پایان با اشاره به شهادت سیدروح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی، گفت: مادران شهیدان عجمیان و علی‌وردی حضرت فاطمه (س) را الگو و اسوه خود قرار دادند و گفتند در رکاب ولایت، دِین خود را ادا نکرده‌ایم و فرزندان دیگری نیز داریم تا در این مسیر فدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha