پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حیدرنیا

حوزه/ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: حاج قاسم با سربازان جوان خود همچون شهید سید روح الله عجمیان که از سفره انقلاب نه خودشان و نه خانواده‌شان چیزی بر نداشتند سینه خود را سپر کردند، چرا که دست پرورده مکتب حاج قاسم بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز امشب در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این رفیق خوشبخت رهبر معظم انقلاب، ۴۰ سال مردم ایران را از تهدیدها دور نگه داشت و یکی از مأموریت بزرگی که در تاریخ انجام داد از جا کندن شجره ملعونه داعش به عنوان دستاورد جبهه استکبار بود که برای خاموش کردن نور اسلام تأسیس شده بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم پیش از این با وعده صادق خود وعده داده بود که کمتر از ۳ماه این شجره خبیثه را نابود کند و به قول خود در نابودی داعش وفا کرد و زمانی که مأموریتش تمام شد، این شهید عزیز همچون سیدالشهدا(ع) با بدن اربا اربا به شهادت رسید.

سردار حیدرنیا در توصیف شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم تنها یک فرمانده نبود، بلکه شخصیت تکثیر شونده‌ای داشت که در جبهه‌های مقاومت تکثیر شد و بعد از گذشت ۳سال از شهادت ایشان هنوز جبهه‌های مقاومت به مانند زمان حیات ایشان در برابر رژیم صهیونیستی و رژیم‌های دست نشانده، عملیات‌های خود را اجرا می‌کنند.

حاج قاسم سرباز محض ولایت مداری بود

وی با اشاره به ویژگی اخلاص در حاج قاسم، خاطرنشان کرد: اخلاص در عین گمنامی گمشده امروز ما است که به دنبال آن می‌گردیم و لذا حاج قاسم این عزت را از سرباز محض ولایت مداری بودن به دست آورد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، با بیان فرازی از وصیت حاج قاسم تشریح کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود نوشت که جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم و خیمه آسیب ببیند، تمام حرم‌ها از مسجدالحرام و حرم حضرت رسول الله(ص) گرفته تا حرم‌های مقدس ایران، عراق و سوریه در امان نمی‌ماند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: طی ۱۰۰ روز گذشته بسیاری از منافقان، معاندان و نادان‌ها در آزمون ولایت پذیری مردود شدند، اما حاج قاسم با سربازان جوان خود همچون شهید سید روح الله عجمیان که از سفره انقلاب نه خودشان و نه خانواده‌شان چیزی بر نداشتند سینه خود را سپر کردند، چرا که دست پرورده مکتب حاج قاسم بودند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه مدافعان امنیت که برای دفاع از جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند، همان مدافعان حرم هستند، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به مسئولانی از جنس حاج قاسم نیاز داریم که برای دفاع از ولایت جان و آبروی خود را فدا کند و امیدواریم مثل حاج قاسم ولایت مدار بمانیم و برای نایب امام زمانمان خوب سربازی کنیم.

انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است

وی با تأکید بر گرفتن انتقام حتمی از قاتلان شهید سلیمانی، گفت: موشک باران عین الاسد به گفته رهبر معظم انقلاب انتقام نبود، بلکه یک سیلی کوچک بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیریم و این وعده آقایمان و سربازانش صادق است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: امیدواریم مردم خوب کشورمان و همه بلاد مسلمین در این گام دوم انقلاب راه حاج قاسم را ادامه دهند و پرچم انقلاب اسلامی از دست مقام معظم رهبری به مهدی فاطمه(عج) تحویل داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خط روح الله CA ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 1
    باید کار دوست و دشمن را بشناسیم! باید خيرخواه و بد خواهمان را بشناسیم... باید روح‌الله عجمیان را بشناسیم! باید راه زندگى و راه رسيدن و جدا شدن خود را بدانیم. حضرت آقا و آنهایی که مدافعان حرم، سلامت و امنیت هستند راه زندگی را نمیبندند... کمک راه ما هستند - در کل جهان! چند تابعیتی نباشیم! «قُلْ صَدَقَ اللَّهُ ۗ فَاتَّبِعُوا مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ». فَاتَّبِعُوا ملة محمد (ص)... ملة امام حسین! ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم! «وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ مِلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمِينَ مِنْ قَبْلُ وَفِي هَذَا لِيَكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيْكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ ...» چند تابعیتی نباشیم! از خط و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! در دیدار سال ۱۳۹۸ با جمعي از جوانان و دانشجويان لندن، آیت الله مصباح یزدی گفتند:«کسانی که واقعاً تابع امام بودند و خط امام را دقیقاً دنبال کردند، عده ای کمی بودند. بسیاری ار کسانی که اول انقلاب طرفدار انقلاب بودند، بعد کم کم سست شدند و حتی کسانی که اسم پیروی امام را روی خودشون گذاشتند بعد آنها هم خیلی پابرجا نبودند، وفادار نبودند. نباید تعجب کنیم چرا افراد کامل و ممتاز کم هستند.» از خط روح الله تبعيت کنیم! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت:«امیدواریم مردم خوب کشورمان و همه بلاد مسلمین در این گام دوم انقلاب راه حاج قاسم را ادامه دهند و پرچم انقلاب اسلامی 🇮🇷 از دست مقام معظم رهبری به مهدی فاطمه(عج) تحویل داده شود.» «موشک باران عین الاسد به گفته رهبر معظم انقلاب انتقام نبود، بلکه یک سیلی کوچک بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیریم و این وعده آقایمان و سربازانش صادق است.» سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! شهید سلیمانی یک روح تازه ای در مجموعه مقاومت دمید! 🇵🇸 قاسم تکثیر شد! آرمان تکثیر شد! مستکبران از تکثیر کوثر وحشت دارند! و او برای ما، منشأ و مولد خیرات و برکات است! روی لب‌ها | نور و قدر و کوثر و طاها |ذکر نورانی عاشق‌ها | تسبیحات حضرت زهرا! «بررسی علل عدم ذکر نام اهل بیت (ع) در قرآن» آخرین مقاله آرمان ما نیست!