شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با رجوع به اسناد معتبر و نیز روایات کسانی که در جبهه مبارزه با داعش با این سردار همرزم بوده‌اند، متوجه می‌شویم که هدف غایی شهید سردار سلیمانی از بین بردن جریانات تکفیری و تقویت وحدت بین مسلمین بود و همین امر باعث شد که دشمنان دین خدا و دول زورگو تاب دیدن این سرباز اسلام را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار، سه شنبه شب در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی دارای شخصیتی بزرگ است که در یک جلسه یا برنامه نمی‌توان به معرفی تمام زوایای زندگی این سردار بزرگ پرداخت.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سردار سلیمانی از همان اوان جوانی در مسیر انقلابی‌گری قرار داشت و جوانی خود را در جبهه‌های حق علیه باطل گذراند و بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز همچنان با احساس تکلیف دینی و ملی خود در جبهه مبارزه با استکبار باقی ماند.

این استاد حوزه بیان داشت: سردار سلیمانی، مرد خدا بود و هر کاری که انجام می‌داد برای رضای خدا و وحدت جهان اسلام بود، به نحوی که حضور این شهید والامقام در منطقه جان تازه‌ای به جریان مقاومت بخشید.

حجت الاسلام هدایتی تأکید کرد: شهید سلیمانی و همرزمانش در سخت‌ترین دوران تاریخی و سیاسی خاورمیانه با احساس تکلیف در مقابل جریانات تکفیری و مخرب که به نام اسلام دست به هر جنایتی می‌زدند، حاضر شدند و بدون هرگونه شعار در مقابل داعشی که ساخته آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و وهابیت بود، قرار گرفتند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: با رجوع به اسناد معتبر و نیز روایات کسانی که در جبهه مبارزه با داعش با این سردار همرزم بوده‌اند، متوجه می‌شویم که هدف غایی شهید سردار سلیمانی از بین بردن جریانات تکفیری و تقویت وحدت بین مسلمین بود و همین امر باعث شد که دشمنان دین خدا و دول زورگو تاب دیدن این سرباز اسلام را نداشته باشند و نهایتا وی را مظلومانه به شهادت برسانند و عملا نشان دادند که خودشان از حامیان اصلی داعش هستند.

حجت الاسلام هدایتی با تأکید بر اینکه حضور سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم باعث شد که از نسل کشی مسلمانان و حتی پیروان دیگر ادیان در منطقه جلوگیری شود، اظهار داشت: ماشین دهشتناک داعش به هر شهر و یا منطقه‌ای می‌رسید، فارغ از اینکه چه دین و مسلکی دارند، دست به جنایت و تجاوز می‌زد، به نحوی که واژه داعش در منطقه برای هرکسی هولناک بود، ولی حاج قاسم این دیو پلید را مقتدرانه بر زمین زد که این شکست داعش، در اصل شکست دشمنان اسلام بود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: امروز شاید سردار سلیمانی در میان ما نباشد، ولی مکتب وی زنده است و روز به روز پویاتر از گذشته می‌شود، به نحوی که شاهد تقویت جبهه مقاومت علیه تفرقه افکنی در جهان اسلام هستیم، لذا در آینده‌ای نزدیک خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش زمینه‌ای برای تقریب و وحدت بیشتر کشورهای اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha