جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افزوغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکا امروز نه برای اریکه قدرت بر دیگر کشورها، بلکه برای حفظ خودش در حال دست و پا زدن است و لذا گذشت زمانی که حاکمین آمریکا برای دیگر کشورها امر و نهی می‌کردند و همانطور که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی شب گذشته با حضور مردم انقلابی بخش امام حسن(ع) و سخنرانی افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم، اظهار داشت: امروزه در غرب مادی‌گری بر معنویت غلبه نموده و مردم غرب جهت لذت بردن از دنیای مادی‌گری سعی می‌کنند گوی سبقت را از دیگران بربایند و به همین منظور غربی‌ها در اقتصاد نظام سرمایه‌داری و در عرصه فرهنگ الگوی لیبرالیسم را به جهان معرفی می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: باید باور کنیم که امروز صدای امت حزب الله در جهان طنین اندازه شده و صدای گام‌های استوار این امت در نزدیکی مرزهای رژیم غاصب اسرائیل شنیده شده و لرزه بر جان دشمن انداخته است.

وی افزود: آمریکا امروز نه برای اریکه قدرت بر دیگر کشورها، بلکه برای حفظ خودش در حال دست و پا زدن است و لذا گذشت زمانی که حاکمین آمریکا برای دیگر کشورها امر و نهی می‌کردند و همانطور که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha