سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ذره به دنیا تعلق نداشت و آخرت‌گرا بود، گفت: مکتب سردار شهید سلیمانی باید در همه عرصه‌ها تبیین و ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژگی‌های این شهید را برشمرد و اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های خاصی است که توجه به آن در همه عرصه‌ها کاربرد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و مجاهدت از دنیا عبور کرد و در مسیر تعالی قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر با تشریح بخشی از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهید سلیمانی یک کتاب برای تعالی انسان تلقی می‌شود که باید آموزش داده و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ذره به دنیا تعلق نداشت و آخرت‌گرا بود، گفت: مکتب سردار شهید سلیمانی باید در همه عرصه‌ها تبیین و ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، جایگاه هسته‌های گزینش در دستگاه‌ها را مهم دانست و افزود: پیشگیری از تخلفات در ادارات و جلوگیری از سقوط در مشکلات، یکی از رسالت‌های این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اهداف و توطئه‌های دشمن را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های دشمن، نفوذ در بدنه و ارکان جامعه است، که دشمن فوق‌العاده پیچیده عمل می‌کند و در این راستا نقش شما بسیار مهم و تأثیرگذار است.

امام جمعه بوشهر، نقش مدیران و کارکنان در شتاب دادن به اهداف و مسیر انقلاب را مهم دانست و اضافه کرد: تلاش برای رسیدن به تمدن اسلامی یکی از رسالت‌ها است که باید در تحقق این مهم با تمام وجود اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha