یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کشکولی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مجاهدت‌های بی‌نظیر سردار دل‌ها الگویی برای همه آزادگان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محبوب دل ها و قلوب آزادگان جهان است، اظهار داشت: مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند و مردم قدردان زحمات و خدمات آن شهید والامقام به جهان اسلام هستند.

وی با شاره به شجاعت بی‌نظیر شهید سلیمانی، یادآور شد: مجاهدت‌ها و شجاعت بی‌نظیر سردار دلها الگویی برای همه آزادگان جهان داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: "سلیمانی یک مکتب است"، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا ویژگی‌های شاخص سردار دل‌ها از جمله اخلاص و ایمان، ولایتمداری، شجاعت و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

سردار کشکولی گفت: رویکرد تهاجمی دشمنان اسلام علیه ایران و محور مقاومت برای تصرف و تغییر جغرافیای منطقه بود و سردار شهید سلیمانی با مجاهدت‌های خود نه تنها نقشه شوم و شیطانی دشمنان را نقش بر آب و خنثی کرد، بلکه آنان را مجبور به فرورفتن در لاک دفاعی برای حفظ بقای اسلام کرد.

سپهوند، رئیس دانشگاه پیام نور لرستان هم در این نشست بر تلاش حداکثری اساتید و دانشجویان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج شاخصه‌های مکتب حاج قاسم در جامعه تأکید کرد و گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق این اهداف در جامعه تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha