دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف

امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه فقدان مسئولیت پذیری یکی از مشکلات جامعه امروزی است، گفت: انسان در هر جایگاهی که قرار دارد باید وظیفه خود را بشناسد و درست به آن عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امروز در نشست شورای اداری بخش سیراف با بیان اینکه فقدان مسئولیت پذیری یکی از مشکلات جامعه امروزی ما است، اظهار داشت: انسان در هر جایگاهی که قرار دارد باید وظیفه خود را بشناسد و درست به آن عمل کند.

امام جمعه سیراف با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با تأکید بر الگوگیری از زندگی ایشان، افزود: در زندگی پیشوایان دینی خاصه حضرت زهرا سلام الله علیها این موضوع شناخت وظیفه و عمل به آن، به زیبایی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت یعنی امتحان الهی است، عنوان کرد: کسانی که خوب و بی منت و خالصانه به مردم خدمت می‌کنند در این امتحان سربلند بیرون می آیند؛ مسئولین نگاه ویژه خدمت به مردم داشته باشند.

وی به تفاوت مسئولیت در جایگاه دینی و در غرب اشاره کرد و گفت: باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم، کم کاری در مسئولیت خودمان را به دوش دیگران نیاندازیم و تلاش و کوشش برای ایجاد امید در جامعه در اولویت کار خود قرار بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha