پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست آنلاین معاونان مدارس علمیه خواهران همدان برگزار شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری نشست آنلاین معاونان مدارس علمیه خواهران در خصوص برگزاری امتحانات پایانی نیم سال اول خبر داد.

راضیه عظیمی‌فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری نشست آنلاین و برخط معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان همدان، اظهار داشت: این نشست در راستای بیان نکات و آیین نامه‌های لازم در خصوص برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول سالتحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱مطابق با دستورالعمل اجرایی برگزار شد.

وی ضمن تشکر از همکاری مدارس سطح دو در برگزاری امتحانات جامعة الزهرا(س) و مرکز آموزش غیر حضوری، گفت: معاونین آموزش بایستی کلیه ضوابط و شرایط برگزاری آزمون‌های متمرکز و غیر متمرکز را با دقت و توجه ویژه، در سامانه «مدیریت آزمون» بررسی و تمامی دستورالعمل های مربوطه را اجرا نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان، با تأکید بر اجرای طرح تصحیح امتحانات متمرکز نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ توسط تیم مصحح استانی، خاطرنشان کرد: نکات مورد نظر در نحوه و زمان ارسال اوراق طلاب به معاونین آموزش ارسال خواهد شد و لازم است با توجه به فهم محور بودن دروس در سطح عالی، به اساتید تأکید شود که در طرح سوالات غیر متمرکز با هدف ارزیابی متون علمی و فهم و تحلیل مطالب توجه شود.

در پایان این نشست به سوالات معاونین در این خصوص پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha