سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

حوزه/ امام‌جمعه بوشهر، استان بوشهر را مرکز مقاومت در مقابل بیگانگان در طول تاریخ دانست و گفت: تاریخ اسلام و تاریخ ایران همواره اینگونه بوده که هجمه‌ها همانند کوه و آتشفشان و زلزله می‌آید و با تدبیر رهبری، مدیریت هوشمند می‌شود و با حضور هوشمند مردم آن تهاجم، تبدیل به فرصت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در گردهمایی دختران انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر با عنوان «دختران فاطمی» با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، استان بوشهر را مرکز مقاومت در مقابل بیگانگان در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: تاریخ اسلام و تاریخ ایران، همواره اینگونه بوده که هجمه‌ها همانند کوه و آتشفشان و زلزله می‌آید و با تدبیر رهبری، مدیریت هوشمند می‌شود و با حضور هوشمند شما آن تهاجم تبدیل به فرصت می‌شود.

امام جمعه بوشهر، به وجود فتنه‌های مختلف در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در تهاجم سخت نظامی طی هشت سال، همه دنیا پشتیبان عراق بودند و ما یک نهال بودیم اما با هدایت‌های امام راحل و حضور مردم و نیروهای مسلح در صحنه، شکستی بزرگ به جهان استکبار تحمیل شد.

وی افزود: در این تهاجم سخت نظامی انواع و اقسام عملیات از شیمیایی و توپخانه‌ای را دشمن انجام داد، ولی یک وجب از خاک ایران را نتوانست بگیرد و در نهایت ما پیروز میدان شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به عملیات‌های منافقین برای براندازی نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: با هدایت‌های رهبر معظم انقلابی و مدافعان حرم، داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی را شکست دادیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی را بزرگترین مانع خود در تحقق خاورمیانه جدید می‌دانند، تصریح کرد: اینقدر طراحی و حمله کردند تا هویت ملی و دینی ما را بگیرند، آسیب زدند ولی با هدایت‌های رهبری شکست خوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha