دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پیام حضرت زهرا(س) ولایت بود و شهدا نیز در همین راه قرار گرفتند و به حضرت امام(ره) لبیک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در شهرکرد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) توانست آنچنان راه روشنی را مقابل پای بشریت بگذارد، که امروز پس از یک هزار و چند صد سال نه تنها ذره‌ای از آن کاسته نشده بلکه پرفروغ‌تر پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، افزود: این بانو در فرصت کوتاه عمر از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت تا بشر را به راه حقیقی و مغز اسلام توجه دهد و بفهمانند که اسلام بدون ولایت پوسته است و مغز اسلام ولایت است و تنها با ولایت اثرگذار می‌شود.

وی ادامه داد: پیام حضرت زهرا(س) ولایت بود و شهدا نیز در همین راه قرار گرفتند و به حضرت امام(ره) لبیک گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) تکلیف محور بودند و گرفتار هوای نفس و احساسات نبود، بیان داشت: ابتدا باید امام(ره) را بشناسیم و بعد مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را تا بتوانیم راه را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) مانند این شهدا ذخیره خدا بودند، تا امروز برای ما پیام‌رسان باشند، شهدا امروز آمدند تا غفلت‌ها را برطرف کنند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خیلی ها در تلاشند تا چهره مقام معظم رهبری را مخدوش کنند، اما ملت بصیر رهبر شناس است و خوب می‌داند امروز خداوند چه نعمتی به او داده است.

وی افزود: شهدا پیامی برای ما دارند و می‌گویند این راه شما را به عزت رسانده، پس اگر می‌خواهید این راه را ادامه دهید نباید صحنه را خالی کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: خستگی و انفعال از آن دشمن است و مومن محکم و مقاوم، به دشمنان نه می‌گوید و با امام خود تجدید بیعت می‌کنند.

وی در پایان افزود: حال که پیام شهدا را به خوبی درک کردید، این پیام را زنده نگهدارید و به دیگران منتقل کنید.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha