دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نظری

حوزه/ رئیس دانشگاه لرستان گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی فرهنگ ولایتمداری را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی نظری رئیس دانشگاه لرستان، امروز در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی را در جامعه اشاعه و ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش و اشاعه سبک زندگی فاطمی، ضامن سلامت معنوی جامعه است، افزود: ترویج سبک زندگی فاطمی راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با اشاره به اینکه دشمن امروز تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه بکار گرفته است، اظهار داشت: باید با بصیرت و روشنگری در راستای هوشیاری آحاد جامعه اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی چشمگیری صورت گیرد.

نظری با بیان اینکه داشتن بصیرت و ارتقا این شاخصه مهم، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، موجب می‌شود آحاد جامعه در مقابله با توطئه و نیرنگ دشمنان اسلام و انقلاب هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: بصیرت موجب می‌شود انسان راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر سعادت و کمال گام بردارد.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت و هوشیاری است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه بصیرت، پیروی و اطاعت از ولایت فقیه است، یادآور شد: باید با روحیه جهادی و انقلابی فرهنگ ولایتمداری را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

نظری با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت هستند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به دشمنان اسلام و انقلاب نشان خواهند داد و برگ‌زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهند رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha