دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در همه شهرها و بخش‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های لرستان، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در خرم آباد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلای الغدیر، در بروجرد ۱۱ صبح در مصلای نماز جمعه، در کوهدشت ۱۱ صبح در مسجد صاحب الزمان(عج)، در نورآباد ۱۱ در مصلای نماز جمعه، در الیگودرز ۱۱ در مصلای نماز جمعه، در الشتر ۱۰و ۳۰دقیقه صبح در مصلای نماز جمعه، در پلدختر ۱۱ صبح در مصلای نماز جمعه، در ازنا ۱۱ صبح در مصلای نماز جمعه، در سراب دوره ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسجد صاحب الزمان (عج) و در رومشکان ساعت ۱۱ در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله ۹دی در شهرستان دورود نیز فردا پنجشنبه ۸ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha