جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تریبون آزاد به میزبانی مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری با اهمیت ارتباط مسئولین با مردم اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری تریبون آزاد، فراهم‌سازی بستری برای نخبگان جامعه است که بتوانند بدون واسطه با مسئولان در ارتباط باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست تریبون آزاد با موضوع اهمیت ارتباط مسئولان با مردم، امروز با حضور کرمی‌نژاد مدیرعامل آبفای خوزستان، موالی‌زاده سرپرست فرماندار اهواز، نخبگان و جمعی از مسئولین استان به میزبانی مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولین با مردم، اظهار داشت: هدف از برگزاری تریبون آزاد، فراهم‌سازی بستری برای نخبگان جامعه است که بتوانند بدون واسطه با مسئولان در ارتباط باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از دیگر کاربردهای تریبون آزاد این است که اگر انتقاد یا پیشنهادی در هر عرصه‌ای نسبت به مسئولان وجود داشته باشند، به صورت مستقیم با آنها در میان گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عنوان کرد: تریبون آزاد فرصتی برای مسئولان است، که بتوانند کارهای خود یا مشکلات موجود را برای مردم تبیین کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ارتباط بین مردم و مسئولین موجب ائتلاف استانی با هدف حل مشکلات استان و تقویت وحدت ملی می‌شود.

وی راه حل پیگیری مطالبات به حق را روش‌های قانونی و درست آنها برشمرد و اظهار کرد: از طریق فرهنگ سازی می‌توان مطالبات را به افکار عمومی تبدیل کرد که در پی آن مسئولان مجبور به گوش دادن به این مطالبات می‌شوند.

وی با تأکید بر اجتناب از خستگی در مسیر گفتمان سازی و فرهنگ سازی، ادامه داد: آینده امیدواری را در پیش داریم، زیرا نظام مقدس اسلامی، نظامی استوار بر عقلانیت، اسلام و جمهوریت است و بر همین اساس مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: این اتفاقات، جنگی ترکیبی از سوی آمریکا و کشورهای استکبار جهانی بود که به توهم خود به دنبال ایجاد گسست‌های اجتماعی و تجزیه ایران بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری عنوان کرد: ایستادگی ملت ولایتمدار ایران و رهبری مقام معظم رهبری تمام دسیسه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha