جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید رئیس مجلس از بیمارستان در حال ساخت نور در قم

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در حال ساخت نور در قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه، ۷ دی‌ماه) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده است، از بیمارستان در حال ساخت نور در قم بازدید کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با ظرفیت ۵۰۶ تخت در ۱۲ طبقه و زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با زیربنایی حدود ۶۵ هزار مترمربع در بلوار آیت الله بروجردی با حمایت آیت الله العظمی سیستانی در حال ساخت است.

بر اساس این گزارش: بیمارستان در حال ساخت نور شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی مانند قلب و عروق، مرکز جامع سرطان با بخش‌هایی شامل پزشکی هسته ای، اعصاب و روان، بستری مردان و زنان، آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی و آزمایشگاه اورژانس، تصویربرداری، زایمان و سزارین، جراحی سرپایی، بخش‌های تشخیصی- درمانی، آزمایشات فیزیولوژیک، تست‌های ریوی، بخش ناباروری، مراقبت‌های ویژه، گوارش و کبد، دیالیز، سنگ شکن، رادیوتراپی، بخش نوزادان و کودکان، فیزیوتراپی و بازتوانی است.

در این بازدید حجت‌الاسلاموالمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی، محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و رئیس مجلس را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha