یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1061826
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کتاب عیسی در قرآن

حوزه/ کتاب «عیسی در قرآن» به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی به همت دفتر ارتباطات بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان برای گردشگران خارجی تألیف و چاپ شده است.

حجت الاسلام محمد زمانی، مبلغ زباندان و مسئول مدرسه تخصصی تبلیغ بین الملل ناصریه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: ادیان ابراهیمی در دنیا پیروان بسیاری دارند که از جمله این ادیان می‌توان به اسلام و مسیحیت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به گواه تاریخ مسیحیت دوره‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، گفت: تاریخ مسیحیت حوادث زیادی را برای حضرت مریم و فرزندش عیسی مسیح بیان می‌کند.

مسئول مدرسه تخصصی تبلیغ بین‌الملل ناصریه اصفهان ادامه داد: قرآن کتاب مقدس مسلمانان بعد از شش قرن از عروج عیسی، به روشنی و شیوایی چهره زیبایی از حضرت مریم و فرزندش، فراروی بشریت قرار داده که این روشنی می‌تواند راه‌ها را برای تقریب این دو دین و همچنین شناخت بیشتر و دقیق‌تر از حضرت عیسی(ع) و مادرشان به ما ارائه دهد.

وی افزود: کتاب «عیسی (ع) در قرآن» که توسط دفتر ارتباطات بین‌الملل معاونت تهذیب و تبلیغ به رشته تحریر درآمده به سه زبان عربی و فارسی و انگلیسی در دسترس عموم قرار گرفته است.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه مخاطبان اصلی این کتاب گردشگران خارجی و راهنمایان گردشگران هستند، خاطرنشان کرد: عدم اطلاع گردشگران خارجی و حتی راهنمایان آنها از جایگاه رفیع حضرت عیسی(ع) در قرآن، دفتر ارتباطات بین‌الملل را بر آن داشت تا کتابی را در زمینه جایگاه حضرت عیسی(ع) از منظر قرآن آماده و در اختیار گردشگران قرار دهد.

وی عنوان کرد: این کتاب به وقایعی که برای حضرت مریم(س) و حضرت عیسی(ع) در برهه‌های مختلف زمانی روی داده، پرداخته است و در آن سعی شده به صورت آیه‌ای و موردی خصوصیت‌ها، بیانات و نکات مهم زندگی آنها که مورد توجه قرآن است، برای خوانندگان تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha