جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم نکوداشت ابوالشهید آیت الله شفیعی در دزفول

حوزه / مراسم نکوداشت ابوالشهید آیت الله شفیعی با حضور جمعی از علما، فضلا، شخصیت‌های کشوری و استانی در دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم نکوداشت ابوالشهید آیت الله شفیعی و دو طلبه فاضل او با سخنرانی آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه امروز با حضور جمعی از علما، فضلا، شخصیت‌های کشوری و استانی در دزفول برگزار شد.

این مراسم‌ نخست با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول، به مقام رفیع عالم دینی از منظر آموزه‌های دینی اشاره کرد و اظهار داشت: در کلام اهل بیت(ع) و بزرگان دینی، نسبت به علمای دین تأکید و برای آنان جایگاه بالایی قائل هستند.

امام جمعه دزفول با اشاره به وارستگی آیت الله سید علی شفیعی، ادامه داد: او سال‌ها در سنگر منبر و تدریس معارف دینی به نشر علوم اهل بیت(ع) پرداخت و با زمان شناسی خود در صحنه‌های مختلف نقش بسزایی داشته است.

در ادامه امام جمعه دزفول، پیام حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه پیرامون آیت الله شفیعی را قرائت کرد.

در ادامه‌ حجت‌الاسلام زارع، دبیر ستاد مردمی نکوداشت علما و نخبگان شهرستان دزفول، پیرامون برگزاری مراسم‌ ویژه نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه و در حال حاضر آیت الله شفیعی نکاتی را مطرح‌ کرد.

این مراسم‌ جهت نکوداشت آیت الله شفیعی و دو فرزند فاضل او طلبه شهید سید مرتضی شفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی مسئول فقید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha