یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم و حماسه ۹ دی در البرز

فرماندار دشتی با بیان اینکه حماسه آفرینی مردم در نهم دی ماه برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود گفت: این روز در تقویم ایران اسلامی روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت و این حضور باشکوه مردم محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مأیوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی بحرانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر خورموج با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت فرمانده مبارزه با تروریسم، قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهید ابومهدی المهندس، میثاق امت با ولایت را با صدایی رساتر و کوبنده‌تر فریاد می‌زنیم.

فرماندار دشتی به حماسه نهم دی‌ماه اشاره کرد و افزود: در این روز مردم بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه میدان دفاع از ولایت شدند.

بحرانی با بیان اینکه حماسه آفرینی مردم در نهم دی ماه برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود،گفت: این روز در تقویم ایران اسلامی روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت و این حضور باشکوه مردم محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مأیوس کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha