دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه درکاشان درگروه 840 موشکی شهیدکبریایی آران وبیدگل به مناسبت 9 دی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه نیروهای مسلح هیچ مشکلی در تشخیص حق علیه باطل در فتنه‌ها ندارند، گفت: شاخص در فتنه‌ها برای آسیب نرسیدن به کشور، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش، به مناسبت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل از زمان آفرینش حضرت آدم وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به برتری قدرت نظامی و انتظامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: با اتکال به خدا، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کشورمان در دنیا قدرت زیادی پیدا کرده است.

وی افزود: امروز آمریکا به پرچم‌ داری جبهه باطل تبدیل شده و تمامی شرارت‌های جهان از این کشور نشأت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی ایران را متعلق به امام زمان(عج) می‌دانستند، یادآور شد: امام(ره)، معتقد بودند این حرکت و انقلابی که صورت گرفته، مقدمه ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

امام جمعه کاشان، با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال گذشته، کارتر، نتانیاهو و ترامپ ایران را به حمله نظامی تهدید کردند، خاطرنشان کرد: امامین انقلاب بارها فرمودند، آمریکا و اسرائیل جرأت کوچکترین حمله نظامی به ایران را ندارند.

وی قاطعیت رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تهدیدات ترامپ در حمله به ۵۲ نقطه ایران را نشأت گرفته از قدرت ایمان به خدا دانست و ابراز داشت: با وجود آنکه ترامپ وقیحانه بعد از پذیرش ترور سردار سلیمانی، تهدید کرد اگر جمهوری اسلامی ایران پاسخ بدهد ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار خواهد داد، اما با دستور مقام معظم رهبری عملیات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در شرایطی که اکثریت مردم خواهان انتقام سخت بودند، شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به قدرت بالای موشکی ایران اشاره کرد و یادآورشد: در حالی که در دوران دفاع مقدس حتی یک موشک برای شلیک به طرف دشمن نداشتیم، اما شهید طهرانی مقدم با قدرت ایمان به خدا توانست پیشرفت‌های زیادی در عرصه موشکی نصیب کشورمان نماید.

وی بر لزوم تقویت ایمان در نیروهای مسلح کشورمان تأکید کرد و افزود: گرچه ارتش و نیروی مسلح کشورمان از نظم فوق العاده‌ای برخوردار است، ولی باید دعوت شیطان و خدا در ارتش جدی گرفته شود، شیطان با رحم نکردن به هیچ کس، قسم خورده از راه‌های مختلف برای گمراه کردن هرکس که دسترسی داشته باشد، وارد عمل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم ترویج معارف قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در بین نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: پرسنل عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با سرکشی به آسایشگاه سربازان، آنها را با معارف قرآن، اهل بیت(ع)، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بیش از پیش آشنا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه نیروهای مسلح هیچ مشکلی در تشخیص حق علیه باطل در فتنه‌ها ندارند، یادآور شد: شاخص در فتنه‌ها برای آسیب نرسیدن به کشور، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمن در فتنه ۸۸، اظهار داشت: فتنه ۸۸ در امتداد انقلاب‌های رنگین و کودتاهای مخملی بود که به شکل زنجیره‌ای در صربستان، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان اتفاق افتاده بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، شاخص تشخیص رابطه ایران با آمریکا را رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: نظر امروز رهبر معظم انقلاب، نظر امام زمان(عج) است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام نبوغی مسئول عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل ضمن گرامی داشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این مجموعه، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت، اجرای طرح تلاوت قرآن، اردوهای زیارتی به قم و جمکران، جلسات بصیرت افزایی و استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی این گروه است.

وی، با بیان اینکه ۲۰۸ نفر از پرسنل و خانواده‌های آنها موفق به حفظ یک جز به بالا شده‌اند، گفت: تعداد زیادی از حافظان و قاریان قرآن گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل، در بین نیروهای مسلح کشور رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha