دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: هزینه فتنه ۸۸ برای مردم و کشور بیش از دوران دفاع مقدس بود،  اگر فتنه ۸۸ بازخوانی و واقعیت‌هایش گفته نشود خیانت است، چراکه هزینه فتنه ۸۸ بیشتر از دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اهر گفت: هزینه فتنه ۸۸ برای مردم و کشور بیش از دوران دفاع مقدس بود، اگر فتنه ۸۸ بازخوانی و واقعیت‌هایش گفته نشود خیانت است، چراکه هزینه فتنه ۸۸ بیشتر از دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: هنوز با گذشت ۱۳ سال از فتنه، فتنه‌گران از ملت ایران و هزینه‌هایی که برای مردم و کشور تحمیل کرده بودند عذرخواهی نکرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: علی‌رغم نقش‌آفرینی کشورهای غربی و اروپایی در براندازی جمهوری اسلامی ایران در فتنه ۸۸ تا اغتشاشات اخیر، این پیام به کشورهای مخالف جمهوری اسلامی داده شد که همچنان ایستاده‌ایم.

وی افزود: حماسه نهم دی‌ماه در خاتمه دادن به فتنه ۸۸، پیامی به کشورهای مخالف جمهوری اسلامی داشت تا دست از پا خطا نکنند و به مردم این پیام را داد که از ولایت‌فقیه جدا نشوند.

سرهنگ سیفی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی بود. شهید حاج قاسم سلیمانی فردی فراقومی و فراملی بود. شهید سلیمانی به هر وعده‌ای که داده بود عمل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha