دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان و مردان و زنان حماسه آفرین و غیور آذربایجان نقش بی نظیری در تاریخ انقلاب ایفا کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز افزود: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمندی مثل آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی وارد جنگ شدند و این افتخارات بزرگ را برای اسلام و ایران اسلامی کسب کردند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب سعی داشتند با کشته سازی‌های مختلف در اغتشاشات اخیر نظام اسلامی را دچار فتنه‌های گوناگون کنند در حالی که جوانان انقلابی و بسیجیان ما با دست‌های خالی به دست همین آشوبگران به شهادت رسیدند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مردم آذربایجان نه تنها در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند، بلکه در استمرار این انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی نیز حماسه‌ها آفریدند بیان کرد: جوانان و مردان و زنان حماسه آفرین و غیور آذربایجان نقش بی نظیری در تاریخ انقلاب ایفا کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به حماسه بزرگ مردم قهرمان تبریز در هشتم دی ۸۸ افزود: این حرکت عظیم انقلابی الگویی بزرگ برای کل کشورمان شد چراکه در این حرکت بر یاوه گویی‌ها و جسارت‌هایی که به ساحت مقدس هیئت‌های حسینی و امام حسین(ع) از سوی فتنه‌گران جنبش سبز شد پاسخ کوبنده‌ای و محکمی داده شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند تا فضای تبریز را هم متشنج کنند، اما نمی‌دانستند عشق به ولایت در تبریز ریشه دارد.

وی اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران در ادامه این روز بزرگ در نهم دی ۱۳۸۸ با حضور حماسی خود در کشور ارادت خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب به دنیا و دشمنان انقلاب نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha