یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نذرواره

حوزه / رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد، از طبخ و توزیع ۵۵۰ پرس غذای نذری همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها بین عزتمندان شهر یاسوج خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرم رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به طبخ و توزیع ۵۵۰ پرس غذای نذری همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی بین عزتمندان شهر یاسوج، اظهار داشت: این مرحله از پخت غذا با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیابت از سردار سلیمانی و به یاد مهربانی و خدمات این انسان وارسته به محرومین، طبخ و توزیع گردید.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد، از سردار سلیمانی به عنوان اسوه مقاومت، شجاعت، ادب و مهربانی یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی انسانی مومن و وارسته، ولایت مدار و مردی از اهل آسمان بود که خداوند به ایران، ملت ایران و مسلمانان جهان تقدیم کرده بود.

حجت الاسلام خرم، افزود: حاج قاسم از فرماندهانی بود که همچون مالک اشتر برای امام علی(ع) و مسلم برای امام حسین(ع) در خدمت ولایت و ملت ایران تا پای جان ایستاد و از آن‌ها دفاع کرد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: در برابر سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و عزیز ملت‌های جهان، همه وظیفه داریم تا همه ساله ضمن تبیین شخصیت ایشان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این مرد بزرگ، به برگزاری مراسمات مختلف اقدام نماییم.

وی گفت: یکی از این مراسمات برگزاری نذرواره شهید سلیمانی طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان است که امیدواریم بصورت یک سنت همه ساله برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha