دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قنبریان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی به پاس ایمان خالصانه او، دل‌ها را روانه کرمان کرد، گفت: برکت مکتب شهید سلیمانی، این روزها همچون زمان ایثار او در خط مقاومت، در جامعه جریان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام عبدالحسین قنبریان مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع طلاب و روحانیون شهرستان تربت حیدریه، اظهار داشت: برکات نظام اسلامی و نعمات جاری شده خداوند متعال بر بندگان، غیرقابل شمارش است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دینداری افراد را بسنجیم، باید پایبندی و ارادت آنان به انقلاب و نظام اسلامی مورد ارزیابی باشد، چرا که هرچه ارادت و پایبندی بیشتر باشد یقینا دینداری نیز بیشتر است، تصریح کرد: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی ایجاد کرد و فراملی شد و لذا ما هم باید این سیره را الگو قرار دهیم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی با بیان اینکه شهدا با رفتن خود، درس ایثار و فداکاری به ملت آموختند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با تأسی به سیره مقتدای خود سید و سالار شهیدان، جاودانه در تاریخ شد.

حجت الاسلام قنبریان با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان ملی، شخصیتی بین‌الملل و بی‌نظیری است که مردم اینگونه خالصانه به او عشق می‌ورزند، عنوان کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی از مرزها فراتر رفت، چرا که او پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی داشت و به همین سبب، فرا ملی شد.

وی جهاد تبیین را در شرایط امروز جامعه ضروری برشمرد و با بیان اینکه جهاد تبیین جنبه گفتاری و عملی دارد، گفت: باید به عرصه عملیاتی جهاد تبیین ورود پیدا کرد، چنانچه مردم نوع عمل را ببینند، همچون همیشه تاریخ، خودشان زودتر از همیشه در وسط میدان حاضر شده و در خط مقدم جهاد حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی به پاس ایمان خالصانه او، دل‌ها را روانه به سوی کرمان کرد، افزود: برکت مکتب شهید سلیمانی، این روزها همچون زمان ایثار او در خط مقاومت، در جامعه جریان دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha