یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، گفت: هنر شهید سلیمانی ایجاد وحدت بین نیروهایی بود که از ادیان و کشورهای مختلف در جبهه مقاومت حضور داشتند و در برابر دشمنی همچون تکفیریان و داعش ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی، شب گذشته در آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در مسجد امام خمینی(ره) ممقان، اظهار داشت: سردار سلیمانی با ویژگی‌های شخصیتی که داشت باعث شد تا آحاد مردم ایران به او افتخار کنند و بر این باور بود که بایدها را به باور تبدیل کند، یعنی ما می‌توانیم.

وی افزود: اعتقاد و ارتباط این شهید با خدا یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید است و برای همین، مردم با عشق و ارادت قلبی خاص در محافل او حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی، گفت: هنر شهید سلیمانی ایجاد وحدت بین نیروهایی بود که از ادیان و کشورهای مختلف در جبهه مقاومت حضور داشتند و در برابر دشمنی همچون تکفیریان و داعش ایستادگی کردند.

وی با اشاره به جریانات و حوادث اخیر کشور، بیان کرد: علت حضور این جوانان در کف خیابان و اغتشاشات، این است که ما برای جوان امروزی تاریخ، کومله، دمکرات و پژاک را خوب تعریف نکرده‌ایم، ما در دانشگاه‌ها نگفته‌ایم که ۱۷۰۰۰ شهید ترور داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha