شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماکو

حوزه/ امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شهید سلیمانی، خستگی را خسته کرده بود، گفت: شهید سلیمانی همچون شهید باکری، انسان خستگی ناپذیر بود و مصداق تلاش و جهاد در راه خدا همچون اصحاب امام علی(ع) بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در نشست بصیرتی با علمای تشیع و اهل تسنن در منطقه آزاد ماکو، اظهار داشت: اگر انسان بصیرت و بینایی نداشته باشد، نمی‌تواند حق را از باطل در فتنه‌ها تشخیص دهد و اقدام مردم انقلابی در روز نهم دی سال ۱۳۸۸ نیز تاییدی بر بابصیرت بودن مردم است.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۳۸۸ دشمن به هر شیوه و روشی و با هر ابزار و وسیله‌ای تلاش و برنامه‌ریزی کرد تا دنیا علیه ما بلند شود، اضافه کرد: با پیروی از رهبر معظم انقلاب همانند دفعات گذشته، می‌توان فتنه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: شهید سلیمانی سرباز ولایت و عاشق شهادت بود که پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا و اسلام به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شهادت را درک کرده بود، گفت: عشق به جهاد و شهادت با شناخت عمیق اعتقادی، ولایتمداری، غیرت دینی و شناخت دقیق دشمن از ویژگی‌های مهم سپهبد شهید سلیمانی بود که باید الگوی کامل برای جامعه ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود که باید یادش را همیشه زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، خستگی را خسته کرده بود یادآور شد: شهید سلیمانی همچون شهید باکری، انسان خستگی ناپذیر بود و مصداق تلاش و جهاد در راه خدا همچون اصحاب امام علی(ع) بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha