شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اسلام برای زن مسلمان جایگاه والایی در نظر گرفته است ولی در عین حال می بینیم که آل سعود خود یکی از ناقضان بزرگ حقوق بشر به ویژه حقوق زن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم عزاداری هفتمین روز از خاکسپاری شهدای گمنام و بزرگداشت سومین سالگرد شهات سردار سلیمانی که در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: زندگی حضرت ام البنین (س) به عنوان مادر حضرت عباس علیه السلام سرشار از عشق به امامت و ولایت است و این بزرگ بانوی اسلام با بصیرت و آگاهی خود در دفاع از حریم امامت و ولایت تلاش های بسیاری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: حضرت ام البنین(س) می تواند برای زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم بهترین الگوی وفاداری و وقار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از زن مسلمان به بزرگی یاد می کنند و ما نیز وظیفه داریم که برای قشر بزرگ بانوان حرمت قائل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مدافعان دروغین حقوق زنان امروز رسواتر از قبل شده اند، تاکید کرد: اسلام برای زن جایگاه والایی در نظر گرفته است ولی در عین حال می بینیم که آل سعود خود یکی از ناقضان بزرگ حقوق بشر به ویژه حقوق زن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha