سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طرح فرهنگی طلبه شهید

حوزه/ به همت دفتر امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ۵۳ برنامه در عملیات فرهنگی طلبه شهید مختارزاده در این استان طراحی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‎زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از طراحی و اجرای ۵۳ برنامه در عملیات فرهنگی طلبه شهید مختارزاده در سطح استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: این عملیات فرهنگی با موضوع ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص زمانی در فاطمیه امسال و طراحی جنگ ترکیبی دشمنان نظام علیه دین و ارزش‌های اسلامی و همچنین رهبری اذهان مردم، دفتر امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عملیات فرهنگی فاطمیه را مزین به نام طلبه شهید حسن مختارزاده با هدف احیا خطبه خوانی فدک (دشمن‌شناسی و نقشه‌های دشمن، دفاع از حریم ولایت، به میدان آوردن مردم)، به میدان آوردن جوانان و استفاده از ظرفیت بانوان مسجدی طراحی کرد.

مسئول دفتر امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: یکی از سیاست هایی که در عرصه فرهنگی تبلیغی در دفتر امور مبلغین به دنبال آن هستیم این است که بتوانیم عملیات های گفتمان محور را طراحی کنیم تا توانسته باشیم پویایی مجموعه های فرهنگی را رقم بزنیم.

وی بیان ‌کرد: این عملیات در دو مناسبت فاطمیه و سالگرد سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و جهت استفاده کنشگران و مجموعه‌های فرهنگی - تبلیغی از جمله شبکه امامت استان، هیئات مذهبی، مراکز قرآنی، فعالان فرهنگی و مجموعه‌های فرهنگی تبیین، طراحی و اجرا شد.

مسئول دفتر امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: باتوجه به کنشگری بانوان در سطح جامعه و اثرگذاری این قشر برنامه هایی ویژه بانوان نیز طراحی شد.

وی افزود: در راستای هم‌افزایی بیشتر ارکان مسجد سعی شد این برنامه‌ها مخاطبین مختلف مسجدی را در بر بگیرد لذا ۵۳ برنامه در این دو مناسبت در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر در این عملیات ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم توانسته باشیم توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی را در این مجموعه‌ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha