شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پارسایی

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: گاهی دوباره به ادبیات مقاومت از رهگذر «سیدالشهدای مقاومت»، سردار حاج قاسم ‌سلیمانی می‌تواند چشم‌اندازهای روشن و دریچه‌های تازه‌ای را به روی هنرمندان باز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر امروز در آیین برگزاری سه اختتامیه سوگواره عاشورایی در حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت شهادت سومین ‌سالگرد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نگاهی دوباره به ادبیات مقاومت از رهگذر «سیدالشهدای مقاومت»، سردار حاج قاسم ‌سلیمانی می‌تواند چشم‌اندازهای روشن و دریچه‌های تازه‌ای را به روی هنرمندان گرافیک، شعر، نمایش و ... باز کند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به ابعاد و و زوایای زندگی شهید سلیمانی و هنرمندان خاطرنشان کرد: سبک زندگی شهید سلیمانی که رهبر معظم انقلاب به زیبایی آن را «مکتب شهید سلیمانی» نام نهادند، سبکی هنرمندانه و سرشار از اخلاص و خلاقیت است.

پارسایی با اشاره به اندیشیدن حاج قاسم سلیمانی به فراتر از مرزها، افزود: هنرمندان ما نیز همچون شهید سلیمانی باید به فراتر از مرزهای کشور بیندیشند و امیدوارانه به تولید آثار هنری بپردازند.

وی به تلاش هنرمندان در تولید هنر اظهار کرد: هنرمندان نقش بسزایی در عرصه هنر های آیینی دارند و در راستای هنر مقاومت حرکت می کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تاکید به پیشینه تاریخ مقاومت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: هنرمندان استان بوشهر با توجه به تاریخ بی نظیر مقاومت استان می‌توانند آثاری خلق کنند که تا فراتر از مرزها نیز پیام "ایران قوی" را منعکس نماید.

وی در رابطه با اقتصاد هنر یادآور شد: بسته پیشنهادی به استاندار بوشهر ارائه شده است که می تواند برای مسائل معیشتی و مسکن گرهگشا باشد.

پارسایی به قدرت نرم اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به هجوم دشمنان در همه زمینه ها علیه کشور عزیزمان ایران، هنرمندان می توانند از نسل جدید دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha