سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز جمعه

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند که ما هر روز در دفتر این درد دل‌ها را می‌شنویم و به ادارات ارجاع می‌دهیم و امیدواریم دولتمردان هم شنونده این درد دل‌ها باشند و گره‌ها را باز کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به آیه ۸۸ سوره مبارکه قصص، اظهار داشت: خداوند شریک، مثل و مانند ندارد و فکر کردن در مورد این موضوع برای ما ممنوع است، زیرا که ما کوچکتر از آن هستیم که به ذات الهی پی‌ببریم و تنها هستی خدا و شناختن ویژگی‌های خدا معقوله‌هایی هستند که ما می‌توانیم درک کنیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: حضرت ام‌البنین(س) بانوی صبور و فهیم، الگویی برای مردان و زنان است که از دامن او قمربنی هاشم‌(ع) تربیت شده است، که این روز را روز تکریم مادران شهدا نامیدند و کم نیستند بانوانی که در این روز به این بانو اقتدا کردند.

وی ادامه داد: این از برکات انقلاب است که زنانی که در زمان رضاشاهی که تلاش کرد، چادر را از سر زنان بکشد مقاومت کردند، امروز مدافع ارزش‌های انقلاب و پاک‌دامنی و الگویی برای دختران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم از تبعیت نکردن از استکبار سفارش می‌کند، بیان داشت: امروز دشمن با در دست گرفتن فضای رسانه‌ای، دروغ‌ها و برنامه‌های کثیف خود را به زیبایی به خورد جوانان ما می‌دهد تا از این طریق به چپاول ثروت کشورها مشغول شود، بنابراین قرآن در تبعیت نکردن از این افراد سفارش می‌کند.

وی افزود: دانشجویان شهید زیادی از جمله علم‌الهدی تقدیم انقلاب کردیم که امروز دانشجویان قدردان این شهدا و ادامه دهنده راه این شهدا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند که ما هر روز در دفتر این درد دل‌ها را می‌شنویم و به ادارات ارجاع می‌دهیم و امیدواریم دولتمردان هم شنونده این درد دل‌ها باشند و گره‌ها را باز کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha