شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
البرز

حوزه / یکی از ائمه جمعه البرز با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا گفت: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چهار باغ کرج، با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، اظهار داشت: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند.

وی افزود: در میان توصیه‌های شهدایی، یکی از بیشترین موضوعاتی که به چشم می‌خورد، فریضه حفظ حجاب و عفاف اسلامی است.

امام جمعه چهارباغ رزمایش مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ستود و یادآور شد: رزمایش ارتش حامل این پیام برای تل‌آویو است که هرگونه اقدام علیه منافع ایران با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به توان دفاعی بومی و کم نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ارتش در ماه‌های قبل، از یک پایگاه راهبردی پهپادی با نام ۳۱۳ رونمایی کرده بود، همچنین پهپاد آرش ۲ را هم مخصوص تهاجم به تل‌آویو و حیفا در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: دغدغه مردم چهار باغ در خصوص دور جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی عبارت است از اینکه درصورت افزایش تعداد نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، حوزه‌های انتخابی نیز افزایش می‌یابد.

امام جمعه چهارباغ یادآور شد: تقاضای مردم چهارباغ این است که این شهرستان به عنوان یک حوزه انتخابی مستقل قلمداد شود و یکی از نمایندگان به این شهرستان تخصیص یابد، البته این امر می‌تواند به انضمام یکی از شهرستان‌های اطراف مثل نظر آباد یا اشتهارد تحقق یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha