جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: عفاف و حجاب ریشه در اسلام و دل ایرانیان باغیرت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: همه ما باید قدردان خانواده‌های شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا باشیم که در دامان خود جوانانی شجاع، مخلص و عاشق وطن را تربیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، افزود: باید در راستای معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم.

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید علم الهدی و همچنین امیر کبیر، خاطرنشان کرد: امیر کبیر انسانی اندیشمند و مدیری بود که در راستای استقلال کشور ایران گام برداشت، اما با دسیسه انگلیس خیانتکار و ناخردی ناصرالدین شاه، این مدیر اندیشمند به قتل رسید.

حجت الاسلام حسینی، همچنین با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب رضا خانی، یادآور شد: امروز کسانی که با عفاف و حجاب مشکل دارند، بدانند که عفاف و حجاب ریشه در اسلام و دل ایرانیان باغیرت دارد و بانوان عفیف و مردان باغیرت ایران اسلامی هرگز با بی‌بند و باری و بی‌حجابی سازگار نبوده و نیستند و تحمل بی‌عفتی را نخواهند داشت.

وی با انتقاد از برخی دخالت‌ها در عزل و نصب مدیران شهرستانی، گفت: باید تلاش کنیم مدیران ارزشمند، متعهد و متخصص پای کار بیایند ولی نباید دخالت‌ها در عزل و نصب‌ها خارج از اختیارات و وظایف برخی مدیران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha