سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر ازدواج را یکی از اصلی‌ترین مشکل جوانان عنوان کرد و گفت: باید در راستای تسهیل ازدواج، کار کرد که یکی از موانع آن مسئله‌گرانی مسکن است که باید تدابیری برای کاهش نرخ اجاره بها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه، با بیان اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات جوانان پای کار باشند، اظهار داشت: افزایش قیمت مسکن و نرخ اجاره بها یکی از مشکلاتی است که جوانان را نگران کرده و همین مسئله آسیب‌هایی را در جامعه ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر، ازدواج را یکی از اصلی‌ترین مشکل جوانان عنوان کرد و گفت: باید در راستای تسهیل ازدواج، کار کرد که یکی از موانع آن مسئله‌ گرانی مسکن است که باید تدابیری برای کاهش نرخ اجاره بها صورت گیرد.

حجت الاسلام جمالی با تأکید بر استفاده از پتانسیل نخبگان و کارشناسان در امور مختلف، گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقداماتی را انجام داده، اما در کنار آن باید از ظرفیت نخبگان و کارشناسان نیز استفاده شود.

خطیب موقت جمعه بوشهر، با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(ع) و گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت:همه ما وظیفه داریم مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این مساله تأکید داشته‌اند.

امام جمعه موقت بوشهر، به سالروز طرح کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند آنهایی که کم حجاب هستند، از دایره انقلاب خارج نبوده و نوع نگاه با این گروه در مقایسه با کسانی که با هدف دهن کجی به خون شهدا، اقدام به کم حجابی می‌کنند، متفاوت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha