سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان تصریح کرد: : اسلام در بحث زن نسبت به غرب مطالبه گر است نه بدهکار؛ غربی ها درباره نظام خانواده و حجاب محکوم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر، گفت: مسلمانان جهان بایستی با نگاهی واحد در مقابل دشمنان اسلام و در کنار هم صف آرایی کنند و پیروزی نهایی را به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه در جبهه مقاومت رنگ، قومیت و خط کشی مفهوم ندارد تصریح کرد: ملت واحد اسلامی را باید در جبهه مقاومت تشکیل داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تأکید کرد: پیام شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت این است که مسلمانان در کنار هم همه استعدادها و توان خود را به کار گیرند تا منویات بزرگان دین بویژه اهل بیت را جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره سالروز قیام خونین ۱۹ دی قم گفت: در زمان رژیم طاغوت علیه امام راحل در روزنامه ای مطلبی انتشار یافت که به سرفصل قیام برای حرکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، فلسفه حجاب در اسلام را تبیین و تأکید کرد: آزادی به معنای ولنگاری نیست، زیرا دقیقا مانع آسایش و امنیت می شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع بانوان فرهیخته طی روزهای اخیر گفت: ایشان می فرمایند برخی را ضعیف حجاب می دانیم که اینها را باید از خودمان بدانیم زیرا همان کسانی بودند که تودهنی به دشمن زدند.

به گفته امام جمعه کرمان، غرب در شعارهای خود به گونه‌ای جلوه می دهد که انگار آرامش و امنیت را برای زن به ارمغان می آورد در حالی که اینگونه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اضافه کرد: اسلام در بحث زن نسبت به غرب مطالبه گر است نه بدهکار؛ غربی ها درباره نظام خانواده و حجاب محکوم هستند.

وی با بیان اینکه اسلام مطالبه گر است و زن و مرد را در کنار هم می بیند یادآور شد: اسلام دین انسانیت است و سند افتخار انقلاب در این مطالبه گری حق زنان تحصیل کرده این است که این افراد اکنون در سمت های علمی کشور مشغول خدمت رسانی هستند و چیزی از مردها کم نگذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha