دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج با اشاره به اینکه امروز همه ملت‌های منطقه مدیون رشادت‌های شهید سلیمانی هستند، گفت: در شرایط حساسی که جریان‌های تکفیری و تروریستی در حال پیشروی و جنایت در منطقه بودند، این محور مقاومت به رهبری شهید سلیمانی بود که ماشین جنگی آنان را از کار انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، اظهار داشت: این روزها مناسبت‌های بسیاری داشتیم، از جمله حماسه نهم دیماه و سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، که این مناسبت‌ها هر کدام به سهم خود جایگاه مهمی در تحکیم این انقلاب و نظام داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ملت‌های منطقه مدیون رشادت‌های شهید سلیمانی هستند، گفت: در شرایط حساسی که جریان‌های تکفیری و تروریستی در حال پیشروی و جنایت در منطقه بودند، این محور مقاومت به رهبری شهید سلیمانی بود که ماشین جنگی آنان را از کار انداخت، لذا نام این شهید برای همیشه در اذهان آزادی‌خواهان جهان ماندگار خواهد بود.

ماموستا راستی ادامه داد: حاج قاسم، مرد عمل بود و در طول خدمت به اسلام و انقلاب کارهای بزرگی انجام داد، ولی سیره این سردار اسلام اینگونه بود که گمنام باشد، اما با این وجود نام این شهید نه تنها گمنام نماند، بلکه جهانی شد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، خاطرنشان کرد: نسل امروز ما برای شناخت بهتر دشمن و نیز در امان بودن از جنگ عقیدتی و فرهنگی، نیازمند شناخت فرهنگ مقاومت و ایثار است، فرهنگی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌توان آن را یافت.

وی یادآور شد: دشمنان تلاش بسیاری برای کمرنگ کردن نام و یاد سردار حاج قاسم سلیمانی داشته و دارند، ولی تلاش‌های شیطانی آنان نتیجه عکس داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha