یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1064047
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
حجت‌الاسلام فولادی / تبلیغات هرمزگان

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات هرمزگان گفت: امروز که نوجوانان ما با بحران هویتی روبرو هستند، باید مکتب حاج قاسم برای این نسل تبیین شود تا نوجوانان در هیاهوی رسانه‌ای دنیا به دنبال الگو و قهرمان نباشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز گذشته در سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» که با حضور مادران، همسران شهدا در محل فرهنگ سرای انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز مادران بسیاری به دلیل علاقه به شخصیت و منش و مکتب حاج قاسم، فرزند خود را «قاسم» نامیده‌اند.

وی افزود: مادران سرافراز شهیدان، فرشتگان زمینی هستند که در دامان پرمهرشان اسطوره‌های فداکاری و اخلاص پرورش داده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، یادآور شد: بانوان جامعه بایستی فرزندانی را بر مبنای مکتب حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند که از آنها سلیمانی‌ها رویش یابد.

حجت الاسلام فولادی عنوان کرد: حاج قاسم الگویی تمام عیار از مکتب ابا عبدالله(ع) است که وجود نازنین این شهید الگویی برای تمامی آزادی خواهان دنیا شد.

وی اظهار داشت: امروز، توجه به ابعاد تربیتی کودکان و نوجوانان ضروری است و استفاده از مکتب سردار دل‌ها می‌تواند فرزندانی جسور و با ایمان تحویل جامعه دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات هرمزگان گفت: مکتب حاج قاسم نشان داد که باید برای خدا کار کنید و خدمت به مردم بزرگترین جهاد در راه خداست.

حجت الاسلام فولادی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حاج قاسم به عنوان قهرمانی ملی یاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: تعبیر بسیار زیبا از رهبری در مورد این شهید بزرگوار، بیانگر این است که سردار دلها در جایگاه یک قهرمان یکی از برترین الگوهای تربیتی برای مادران امروز در ایران و جهان است.

وی تصریح کرد: امروز که نوجوانان ما با بحران هویتی روبرو هستند، باید مکتب حاج قاسم برای این نسل تبیین شود تا نوجوانان در هیاهوی رسانه‌ای دنیا به دنبال الگو و قهرمان نباشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن داشتن ایمان قوی، برای دفاع از مظلوم و برافراشتن پرچم حق در دنیا لحظه‌ای درنگ نکرد و این مهم باعث شد اسم سردار دل‌ها لرزه بر تن دشمنان نظام بیندازد و دشمن حتی از عکس شهید مقاومت در رسانه احساس خطر کند.

حجت‌الاسلام فولادی ابراز داشت: جامعه نیازمند روحیه ایمان، تقوا و اخلاص در عمل سردار دل‌ها است و این همان مکتبی است که باید در جامعه تبیین شود تا کشور به دست صاحب برحقش امام زمان(عج) برسد.

وی افزود: خوشبختانه بانوان در ادوار تاریخ نشان دادند که با بینش خود در دفاع از ولایت حاضر هستند و فتنه‌های زمان و دروغ‌های مجازی دشمن باعث نمی‌شود که آنها از اصل دین غافل شوند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha