شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / تجمع طلاب نهاوندی در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان وقتی نتیجه‌ای از اقدامات و توطئه‌های خود نگرفتند، دست به اهانت به جایگاه رفیع ولایت می‌زنند، چرا که می‌دانند محور وحدت در جامعه اسلامی ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، تجمع طلاب و روحانیون نهاوند در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه ولایت فقیه و مرجعیت شیعه روز گذشته در مدرسه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم طلاب و روحانیون شهرستان نهاوند در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مقام معظم رهبری و جایگاه شامخ مرجعیت و ولایت تجمعی برگزار کردند و با سردادن شعارهایی این اقدام موهن را محکوم کردند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در این تجمع با محکوم کردن توهین به مرجعیت شیعه، اظهار داشت: بدون شک ناکام‌ماندن دشمن در اغتشاشات اخیر باعث شده تا دشمن دست به توهین و تخریب بزند.

وی افزود: دشمنان وقتی نتیجه‌ای از اقدامات و توطئه‌های خود نگرفتند، دست به اهانت به جایگاه رفیع ولایت می‌زنند، چرا که می‌دانند محور وحدت در جامعه اسلامی ولایت است.

این تجمع با قرائت بیانیه پایانی توسط حجت الاسلام عباس مولوی مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند و تکبیر حاضران به پایان رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha