پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام و مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، مدیریت حوزه علمیه استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام و مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ایران عزیز با وجود پیشرفت‌های مقتدرانه با رهبری حکیمانه حضرت آیةالله العظمی امام خامنه‌ای به پیش می‌رود، دشمن و استکبار با تحمیل همه تحریم‌ها، تحمل دیدن این همه عزت و شکوه ایران را ندارند و بار دیگر نقاب از چهره زشت خود و ایادی‌شان بر داشته‌اند و باطن خبیث خود را بر جهانیان آشکار ساختند.

این بار فضاحت چهره استکبار با میدان‌داری فرانسه آشکارتر شده و استیصال و درماندگی سران استکبار، آمریکا و اسرائیل را که در عرصه‌های مختلف تقابل با ایران اسلامی با شکست مواجه شدند، آنها را بر آن داشت که با بیچارگی و ناامیدی دست به اقدام زشت و وقیحانه زنند.

حوزه علمیه استان گیلان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس مقام منیع مرجعیت و فقاهت، حمایت خود را از ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد و از دستگاه قضاء و مسئولین محترم، درخواست پیگیری هرچه سریع‌تر این موضوع را دارد.

خداوند وجود رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید را حفظ فرماید.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha