یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مصلح

امام جمعه برازجان گفت:  اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را اندوهگین و خشمگین ساخت.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی گفت: اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را اندوهگین و خشمگین ساخت.

وی افزود: این اقدام سخیف، طبق اصول و موازین حقوق بین الملل نه تنها به هیچ وجه با اصل آزادی بیان قابل توجیه نیست بلکه هتک حرمت شخصیتها و ملتها و راه اندازی کارزار ناسزاگویی، دروغ پراکنی و نفرت افکنی مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: بدون شک این اقدام شنیع، که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل البیت(ع) طراحی شده، نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد.

حجت الاسلام مصلح ضمن محکوم کردن اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی، گفت: از دولت خواهان تجدیدنظر در نحوه ی ارتباط سیاسی فرهنگی با فرانسه دارای پیشینه استعماری هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha