دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج اساتید، طلاب وروحانیون

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ لاَ تَحْسَبَنَ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ»
و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی خبر مپندار، مسلماً کیفر آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد. ابراهیم/۴۲»

اقدام کثیف و گستاخی جدید نشریۀ زرد شارلی ابدو فرانسه در هتک مقام منیع مرجعیت شیعه و قیادت انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان داد که دشمنی دیرینه جبهه استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن با دین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اصل مترقّی ولایت فقیه، کماکان به قوت خود باقی است و جبهه کفر و نفاق، پس از شکست‌های پی‌درپی در عرصه‌های مختلف، به هرزگی روی آورده است.

رشد اسلام‌گرایی و تلألو جلوه‌های پیروزمندانه انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را بر آن داشت تا با تمسک به پست‌ترین روش‌ها، یعنی تروریسم رسانه‌ای و توهین به مقدّسات، ذات پلید و شیطانی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارند، باید توجه داشت که موضوع ایران‌هراسی در غرب که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به زعامت مرجع عظیم‌الشأن جهان اسلام، حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه، شدت گرفته است و هجمه فرهنگی علیه اسلام از تولید فیلم و سریال‌های موهن گرفته تا به آتش کشیدن قرآن کریم و انتشار کاریکاتورهای حرمت‌شکنانه و نسبت دادن آن به شخصیت‌های مقدّس اسلام، همه و همه از اقدامات شنیعی بوده که غرب برای مقابله با اسلام آنها را مرتکب شده است.

حوزویان بسیجی استان‌ خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید و قاطع این اقدام شنیع و گستاخانه نشریه خبیث فرانسوی که قطعاً مستظهر به حمایت دولت منافق و تبه‌کار فرانسه است، موارد ذیل را خاطرنشان و بر آنها تأکید می‌نمایند:

۱. از تمامی دولت‌ها و ملّت‌های مستضعف و آزادۀه جهان و نیز سایر مجامع مدّعی حقوق بشر می‌خواهیم ضمن پرهیز از اتخاذ مواضع منفعلانه، برای پیگرد و اشدّ مجازات آمرین و عاملین این اقدام شنیع، تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

۲. ادعای مضحک و دروغین آزادی بیان در توجیه این اقدام شنیع توسط دولت فرانسه به هیچ وجه مورد پذیرش نبوده و رفتارهای دوگانه و متعارض اروپا در سانسور اخبار کشتار مظلومانه ملت فلسطین، عراق، سوریه، افغانستان، یمن و سرکوب کردن منتقدان و معترضان در کشورهای غربی از جمله فرانسه، گواهی بر این ادعاست.

۳. ملّت سرافراز ایران که حول محور ولایت مطلقه فقیه و با تقدیم صدها هزار شهید، نهال پرثمر انقلاب اسلامی را به شجره طیبه تنومندی تبدیل کرده‌اند، همواره و تا همیشه پای کار حراست و صیانت از ارزش‌های مقدّس انقلاب اسلامی خواهند بود و اقدامات رذیلانه بدگویان خبیث، تنها کینه و نفرت این ملّت را بر علیه مستکبرین عالم، شعله‌ورتر می‌کند.

به روان پاک و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای عالی‌قدر انقلاب اسلامی؛ سلام و درود فرستاده و تا آخرین قطره خون، سربازان و فداییان رهبر حکیم و مقتدر و فرزانه‌مان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی خواهیم بود، ان‌شاءالله

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون خراسان رضوی

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha