یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ا

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل طی پیامی اهانت مجله فرانسوی به مرجعیت شیعه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل طی پیامی اهانت مجله فرانسوی به مرجعیت شیعه را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف ﴿۸﴾)

اهانت نشریه "شارلی ابدو" فرانسه در سال‌های اخیر به ساحت مقدس سراج منیر، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد امین(ص) دل وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد. اهانت به پیامبر اعظم(ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (ع) و انسان‌های پاک است، این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام رحمانی است.

انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری غرب و صهیونیسم و شیطان بزرگ در مقابل مکتب پیامبر اعظم(ص) و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.

باری دیگر این نشریه موهن و بد نام فرانسوی با زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی به هجمه‌ای شیطانی بر علیه ارزش‌های انسانی و الهی، نام مبارک حضرت حق تعالی (تبارک اسمه و جل جلاله) و رمز مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم (دام ظله) اقدام کرده است. بی‌گمان این طرح ابلیس، حلقه‌ای از نقشه شوم دین زدایی و یورش به بنیان‌های هویت توحیدی و اسلامی و جنگ ترکیبی و حرمت شکنی ارزش‌های انسانی و الهی و اسلامی و انقلابی است که پاسخی درخور می‌طلبد.

اقدام موهن این نشریه هتاک فرانسوی در توهین به امام و رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی و افکار عمومی کشورمان را خشمگین و غضبناک ساخته است.

اینجانب این جسارت ننگین به مرجع دینی از مراجع مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و رهبر برجسته سیاسی حضرت امام خامنه‌ای، که نشانه دیگری از دست اندازی صهیونیسم بر عرصه رسانه در جهت ترویج اسلام ستیزی و اشاعه تفرقه و تنفر در بین جوامع اسلامی است را شدیدا محکوم نموده، از حوزه‌های علوم دینی، طلاب و روحانیون و فضلا بویژه مردم شهید پرور آران و بیدگل می‌خواهم تا فردا در تجمع محکومیت این عمل شنیع در محل مصلی نماز جمعه شرکت نموده و از آزادیخواهان جهان، صلح طلبان و اهل قلم انتظار می‌رود که گام‌های جمهوری اسلامی در پاسخ به این اقدام ننگین در دفاع از دین و مقدسات اسلامی را در سراسر گیتی اطلاع رسانی کنند.

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha