جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حرف ما با مدعیان دروغین آزادی، انسان، حقوق بشر و احترام به ادیان که گوش فلک را کر کرده، این است که اگر راست می‌گویید چرا از هولوکاست نقل نمی‌کنید؟  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در اجتماع طلاب و روحانیون هرمزگان، در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و ساحت رهبر معظم انقلاب که در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ پیشگام در همه عرصه‌های روشنگری و مقابله با خصم بوده‌اند

وی افزود: در سیره علمای بزرگ اسلام همواره در طول تاریخ، هرگاه حریم قدس مکتب، ولایت و مرجعیت اسلام در خطر بوده، نقش آفرینی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: دشمن در طول تاریخ در برنامه‌ریزی خود به دنبال آن بوده که ساحت مفاهیم اسلام، علما و مرجعیت اسلام را خدشه دار کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: طراحی دشمن در این خصوص از اکنون نبوده، بلکه ۱۴۰۰سال است که دوران سخت علمای ربانی دین در حیات اسلام وارد شده که چه خون‌های بر زمین ریخته شده است.

وی با بیان اینکه امروزه، در جنگ تمام عیار شناختی، افزود: دشمن در مرحله‌ای قرار گرفته که احساس می‌کند به یک نوع دریوزگی و درماندگی و زبونی رسیده، وقتی معادله را در عرصه‌های مختلف می‌بیند و در مقابل اراده ملت ناتوان می‌شود، از روی استیصال به شیوه‌های کهنه مانند تمسخر، تحقیر و ناسزا روی می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تصریح کرد: حرف ما با مدعیان دروغین آزادی، انسان، حقوق بشر و احترام به ادیان که گوش فلک را کر کرده، این است که اگر راست می‌گویید چرا از هولوکاست نقل نمی‌کنید؟

وی اظهار کرد: دشمن در مقابل ملتی که آرمان دارد و پای ارزش‌های خود، جدی ایستادگی کرده و چهل سال است که درمانده شده، مانند بچه‌ای رفتار می‌کند که وقتی دستش به جای نمی‌رسد شروع به ناسزا گویی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: این راهی که دشمن سال‌هاست برای خود علیه مقدسات آغاز کرده، حرکتی نخ نما، پوشالی و مذبوحانه است، با این کارها به اهداف خود نخواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: امروز، حوزه‌های علمیه که راه‌آورد مرجعیت و تلاش‌های خستگی ناپذیر قرن‌ها تلاش عالمان بزرگ است، مقتدر و سر بلند در مسیر اهداف انقلاب اسلامی راه خودش را دنبال می‌کند و در کنار ولایت، مردم پاسخ همه ددمنشی‌ها را در جای خود خواهند داد.

وی افزود: ما خطاب به دشمنان می‌گوییم پاسخ خود را توسط مردم و در حماسه بزرگ ۲۲بهمن دریافت خواهید کرد وشاهد حمایت از رهبر انقلاب، آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و تلاش‌های خستگی ناپذیر یک ملت خواهید بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: ضمن بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب، طلاب و روحانیون در طول تاریخ نگهبانان و حافظان مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و گام خود را در این مسیر استوار برداشته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha