جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوی اردکانی

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: اینکه یک نشریه غلط اضافی علیه مرجعیت می‌کند، نشان از حقانیت آن دارد، در گذشته نیز این مسائل برای انبیا از جمله حضرت موسی(ع)، عیسی(ع) و حتی پیامبر(ص) وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در تجمع طلاب، روحانیون و علمای فارس که در محکومیت توهین نشریه فرانسوی در مصلی نماز جمعه قدیم برگزار شد، ولایت را مهمترین اصل انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهید سلیمانی و راهپیمایی ۹ دی نشان از این دارد که مردم پشتیبان ولایت هستند.

وی در ادامه با تصریح اینکه اگر ملت در صحنه بودند، امیرالمومنین(ع) مظلوم واقع نمی‌شد، اضافه کرد: اگر ملت در صحنه بودند حضرت فاطمه(س) مظلوم نبود و امام حسن(ع) مظلومانه به شهادت نمی‌رسید، خداوند یازده امام را به بشر عرضه کرد اما قدر ندانستند ولذا خداوند حجت را تمام کرده است، از این رو امام عصر(عج) متمم است، چرا که فلسفه رسالت غلبه دین بر تمام بشریت بوده و آن امکان ندارد جز با ظهور امام عصر(عج) که نتیجه بعثت انبیا است.

امام جمعه موقت شیراز، با بیان اینکه فقهای شیعه در دفاع از دین کم نگذاشته‌اند، عنوان کرد: طبیعی است که دشمنان در حال توطئه علیه ولایت بوده و هستند، اما این پرچم قطعا به دست امام عصر(عج) خواهد رسید.

وی گفت: اینکه یک نشریه غلط اضافی علیه مرجعیت می‌کند، نشان از حقانیت آن دارد، در گذشته نیز این مسائل برای انبیا از جمله حضرت موسی(ع)، عیسی(ع) و حتی پیامبر(ص) وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی افزود: آب حق و باطل در یک جوب نمی‌رود و همیشه در مقابل یکدیگر هستند، اما خداوند در قرآن کریم می‌فرماید، مواظب باشید در فتنه‌ها فریب نخورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha