دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اقدام موهن نشریه فرانسوی ادامه جنگ ترکیبی علیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مقدسات شیعه و مرجعیت، این کار را ادامه جنگ ترکیبی علیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این توهین مصداق بارزی از تروریسم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه این اقدام موهن، نشانه آشکاری از تأثیرگذاری اسلام ناب، روحانیت، مرجعیت دینی و رهبر عزیز انقلاب اسلامی در جهان است، ابراز داشت: این نشان می‌دهد که امپراتوری رسانه‌ای غرب با دستپاچگی و اقدامات جنون‌آمیز مواجه شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با بیان اینکه نظام سلطه غرب در قضایا و فتنه‌های اخیر شکست خورده است، افزود: کشورهای سلطه‌گر غربی از آن جهت که در قضایا و فتنه‌های اخیر با وجود هزینه‌های سنگین و به کارگیری همه امکانات خود، در مقابل نظام اسلامی با شکست سنگین مواجه شده، با جریحه‌دار کردن احساسات میلیون‌ها مسلمان و دلداده انقلاب اسلامی در پی انتقام‌گیری از این شکست مفتضحانه و مقابله با نفوذ غیر قابل انکار و ظفرمندانه اسلام ناب و اندیشه تابناک امامین انقلاب هستند.

حجت الاسلام خدری ابراز داشت: آنها با این اقدام در پی‌آنند تا قدری از درد و رنج و ناراحتی خود از این شکست را التیام بخشند، غافل از اینکه با این دست و پا زدن‌ها بیشتر در باتلاق خودساخته فرو می‌روند و محبوبیت بیش از پیش اسلام ناب و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان را رقم خواهند زد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره پیشینه ننگین نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات، گفت: پیش از این نیز، این نشریه پلید و شیطانی به عنوان ابزار و آلت دست قدرت‌های شیطانی و در راستای نقشه‌های شوم استکباری و صهیونیستی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی خدا، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت و دشمنی و عناد جبهه استکبار با حقیقت ناب و باورهای پاک مومنان را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه سردمداران فرانسه و جبهه پر تناقض استکبار، امروز قطعاً نمی‌توانند مدعی آزادی بیان باشند گفت: طشت رسوایی آن‌ها از پشت بام بر زمین افتاده و دیکتاتوری رسانه‌ای آنها برای جهانیان، آشکار شده است.

حجت الاسلام خدری تصریح کرد: امروز در غربِ و فرانسه مدعی آزادی بیان، هر گونه تحقیق و تفحص در مورد پدیده‌ایی ساده، همچون هلوکاست و انتقاد از رژیم جنایتکار صهیونیستی و انتقاد از هنجارهای ناصحیح غربی ممنوع است و پژوهشگران اندکِ این عرصه‌ها با محاکمه و محدودیت و زندان مواجه می‌شوند، اما توهین به مقدسات ادیان، به ویژه مقدسات مسلمانان، آزاد است و به دروغ و با ریاکاری به عنوان مصداقی از «آزادی بیان» معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha