چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت کهیاری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به هتاکی نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت و ولایت گفت: مُسلم است دشمن با هدف‌های خاصی اشتباهات خود را انجام می‌دهد، دشمن هدف گیری کرده تا با این کارهای خود به جایی برسد، اما ما به آنان می‌گوییم به شکست و سرافکندگی اسف‌بار خواهید رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در حاشیه تجمع طلاب، روحانیون و علمای فارس که در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت در مصلای نماز جمعه قدیم برگزار شد، اظهار داشت: آنچه نشریه فرانسوی انجام می‌دهد، بی‌احترامی به ساحت مرجعیت و مقامات دینی و ولایت در جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: باید با تجمع‌های اینچنینی پیام خود را به مجموعه‌های جسور بی‌ادب و هتاک که نسبت به مراجع دینی و ولایت امر در جهان اسلام احترام ویژه وجود دارد، بفرستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: مُسلم است دشمن با هدف‌های خاصی اشتباهات خود را انجام می‌دهد، دشمن هدف گیری کرده تا با این کارهای خود به جایی برسد، اما ما به آنان می‌گوییم به شکست و سرافکندگی اسف‌بار خواهید رسید.

امام جمعه شیراز با اشاره به تجمع طلاب و روحانیون در واکنش به توهین نشریه فرانسوی، گفت: طلاب و روحانیون وظیفه خودشان را در حفظ و حمایت و حراست از مقام مرجعیت و ولایت انجام می‌دهند، این غیرت دینی در شکست جبهه استکبار اثر خود را خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha