دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزویان مشهد

حوزه/ اجتماع بزرگ حوزویان مشهد در حمایت از مرجعیت جهان تشیع، رهبر معظم انقلاب اسلامی و محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به ایشان در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اجتماع بزرگ حوزویان مشهد امروز در حمایت از مرجعیت جهان تشیع، رهبر معظم انقلاب اسلامی و محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

این اجتماع باشکوه که قبل از آغاز سخنرانی فضای سه طبقه مدرسه علمیه عالی نواب را پر کرده و بیرون مدرسه نیز اجتماع شده بود، ‌ در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی و مقام ولایت فقیه، برگزار شد و در آن حوزویان بصیر خراسان با سر دادن شعارهای مقتدرانه، اهانت دولت فرانسه و در رأس آن سردمداران الحاد و کفر را محکوم کردند.

این اجتماع باشکوه که به منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به ویژه مقام منیع ولایت، با حضور علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان برپا شد، تا ساعت ۱۱ صبح ادامه داشت.

همچنین آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس به ارائه سخن در جمع حوزویان بصیر خراسان پرداخت.

گفتنی است، این اجتماع باشکوه از طریق شبکه‌های خبر، خراسان رضوی و تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان نیز پخش شد و در ابتدای مراسم، بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات دشمنان و حمایت از مقام ولایت قرائت شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha