جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه / مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس در پیامی اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب و علما و روحانیت را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از فارس، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس در پیامی اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب و علما و روحانیت را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف، آیه۸)

بار دیگر استعمارگران جهانی با استفاده از نشریه موهون و مزدور فرانسوی، حقارت و بی‌خردی و فرومایگی خود را عیان کرده و به بهانه حقوق بشر و آزادی، دشنه بی شرمی و خباثت خود را بیرون کشیده و اقدام به بی‌حرمتی به مقدسات و ارزش‌های جهان اسلام و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و نیل به اهداف شیطانی خود نمودند.

بی‌تردید این اقدام در پی‌استیصال، شکست و ناامیدی معاندین، از هوشیاری، بصیرت و دفاع مردم ایران از کشور و شجره با شکوه انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار و دور اندیشی و فرزانگی شگرف رهبر عزیزتر از جانمان و محبوبیت روزافزون ایشان بود، که بار دیگر خط بطلان بر جریان‌های ساخته استعمار جهانی و صهیونیستی و عوامل آنها همچون داعش و وهابیت کشیده و خار چشم ظالمان جهانخوار شد.

بدیهی است که در کنار این نشریه موهن، دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور و کسانی که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام، انقلاب و آزادی، زمینه را جهت هتاکی به عقاید و مقدسات میلیاردها خداپرست و مسلمان فراهم ساخته‌اند، متهم هستند.

حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس ضمن محکومیت شدید رفتار غیراخلاقی، ننگین و گستاخانه نشریه شارلی ابدو و با تاکید بر حمایت قاطع و ابراز وفاداری و اطاعت از مرجعیت دینی و جایگاه والای ولایت امر امت اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی مستقل و آزاده و همچنین دستگاه قضایی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه‌های مربوطه، مجدانه درخواست دارد به این اقدام شنیع و نابخشودنی پاسخ کوبنده داده و صدای اعتراض حق طلبان را به گوش جهانیان برسانند.

ان‌شاءالله به کوری چشم بدخواهان و باعنایات حضرت ولیعصر(عج) بر اساس وعده الهی، این اقدام منفور دشمنان، نتیجه عکس خواهد داد و بر شوکت و عظمت اسلام و مدافعان راستین آن خواهد افزود.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha